Post by vacaloura

photo shared by @vacaloura on  10 Nov 2022 - post

Coñeces a Zeltia?

Zeltia é unha vaca moi maior. Leva na súa pel gravada a lume a explotación: o número 57 que a identificaba como propiedade dalguén.

Un alguén que cando viu que Zeltia se facía maior, enfermaba e necesitaba axuda, a deixou a morrer nun campo á vista de todo o mundo que por alí pasaba.

E todo un pobo se compadeceu do seu estado. Ai, ogallá os matadoiros tiveran paredes de cristal e se atoparan en lugares céntricos. Asegurámosvos que moita máis xente se negaría a comer o corpo morto doutro animal.

Grazas á implicación da cidadanía e da protectora @Proxecto Gato púidose rescatar a Zeltia que, en canto se sostivo en pé cun pouco de comida e coidados, veu vivir a súa xubilación a Vacaloura.

E aquí recibe o trato coidadoso e respectuoso que sempre tivo que ter recibido. Gústalle moito a comida e, a pesar de que come e come todo o día, non gaña nin un gramo de peso. A pobre sofre moitas diarreas e o seu corpo xa non asimila ben os nutrintes.

Aínda así é feliz e disfruta os mimos só cando lle dá a gana. Cando non os quere ofrece pequenas cornadas para comunicalo.

O seu mellor amigo é o poni Migueliño, gústalle durmir ao seu carón e lamelo todo de arriba abaixo. Qué fermoso na última etapa da vida atopar unha amizade así!!

Agora xa coñeces un pouco mellor a Zeltia, podes ler a súa historia sempre que queiras na nosa web e, se queres axudarnos cos seus gastos, na mesma ligazón poderás amadriñala.

https://santuariovacaloura.org/es/padrins/

[CAST]

¿Conoces a Zeltia?

Zeltia es una vaca muy mayor. Lleva en su piel grabada a fuego la explotación: el número 57 que la identificaba como propiedad de alguien.

Un alguien que cuando vio que Zeltia se hacía mayor, enfermaba y necesitaba ayuda, la dejó para morir en un campo a la vista de todo el mundo que por allí pasaba.

Y todo un pueblo se compadeció de su estado. Ay, ojalá los mataderos tuvieran paredes de cristal y se encontraran en lugares céntricos. Os aseguramos que mucha más gente se negaría a comer el cuerpo muerto de otro animal.

Gracias a la implicación de la ciudadanía y de la protectora @Proxecto Gato se pudo rescatar a Zeltia que, en cuanto se sostuvo en pie con un poco de comida y cuidados, vino a vivir su jubilación a Vacaloura.

Y aquí recibe el trato cuidadoso y respetuoso que siempre tuvo que haber recibido. Le gusta mucho la comida y, a pesar de que come y come todo el día, no gana ni un gramo de peso. La pobre sufre muchas diarreas y su cuerpo ya no asimila bien los nutrientes.

Aún así es feliz y disfruta los mimos sólo cuando le da la gana. Cuando no los quiere, ofrece pequeñas cornadas para comunicarlo.

Su mejor amigo es el poni Migueliño, le gusta dormir a su lado y lamerlo todo de arriba a abajo. Qué bonito, en la última etapa de la vida, encontrar una amistad así!!

Ahora ya conoces un poco mejor a Zeltia, puedes ler su historia siempre que quieras en nuestra web y, si quieres ayudarnos con sus gastos, en el mismo enlace podrás amadrinarla.

https://santuariovacaloura.org/es/padrins/



#santuariovacaloura #animalsnow #veganfortheanimals

38 likes
Post
Get abillion app